czwartek, 11 kwietnia 2013

Robert Lewandowski

Witam. Pierwszy post nie wiem więc co tutaj napisać ;)! Na początek może witam wszystkich na moim blogu na którym znajdzie autografy piłkarzy. Będę się starał jak najczęściej dodawać posty. Mam nadzieje że spodoba się to co mam ;)! 
Autograf zdobyłem wysyłając list do Roberta wraz ze znaczkiem zwrotnym. 
 


Zacznę może od tego co dostałem dziś:
W skrzynce 2 listy wybieram jednak zawodnika BVB ! 






Robert Lewandowski
ur. 21 sierpnia 1988r.

Pozycja: napastnik
Klub: Borussia Dortmund 
Numer: 9

Poprzednie kluby:
Delta Warszawa
Legia II Warszawa
Znicz Pruszków
Lech Poznań

5 komentarzy:

  1. Gratulacje. :)
    Ja już niestety czekam na autograf Roberta 18 dzień i jeszcze nie przyszedł ; /
    Ehhh może przyjdzie niedlugo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;)) Świetna zdobycz ;)
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację ;) Zapraszam do siebie jesli możesz dodaj do listy blogów ;) http://autografykyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze o kontakt.
    E-mail- michalek.ku@wp.pl
    Pozdrawiam,
    messi11

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jaki adres wysłałeś prośbę o autograf?

    OdpowiedzUsuń